Thursday 14 June 2012

pernah ade dalam situasi ni?



bila aku call kau.ape jadi?

aku tanya,knp biar aku cm tunggul?kau cakap ape ?

" aku busy "

" aku pergi kursus "

" aku tengok bola "

" aku masuk lokap (tipu )"

" aku pegi rempit,jatuh,koma (tipu)"

" aku malas,suke hati aku "

ini yang kau cakap dengan aku dulu,kau orang yang pegang janji?

kau ingat tak aku pernah cakap dulu,tolong tinggalkan aku sekarang sebelum aku betul2 sayang kau

kau jawab ape? " ouh no,aku tak kan tinggal kau,aku dah cintakan kau " .

hahahahahahahahahahahahahaahahahahahahahahahahahahahahah

memang,jodoh ditangan allah,mati pun di tangan allah

tapi kalau rase semua ditangan allah tak perlu lah kau interview susah2 cari kerja

macam tu jugak hubungan ni,kau yg kena jaga,kau yg kene usaha,sekurang2nye allah tau kau bersungguh

tapi aku rase kau sangat lalai,kau sangat tak matang,kau sangat sangat sangat.hurmmm

dan kadang2 aku rasa,dari dulu setiap masa aku belajar faham kau,tapi makin aku faham,makin kau pijak aku

senang cerita,KAU TAK PERNAH CUBA FAHAM ERTI SAYANG AKU UNTUK KAU.

sekian,terima kasih.

# P/S : jgn smpai salah menilai mane yg tulen n mane yg palsu.satu hari nanti,karma akan dtg pada kite klw kite buat org mcm ni,klw kite jd mak bpk nti,sggup tak tgk org buat anak kite hncur luluh hati?mst tak kan.kalau karma tak datang pd kite,ia tetap xkan lari dari kluarga kite,kturunan kite.jd beringatlah.

No comments:

Post a Comment

nak tinggalkan pesanan?sila lah :)

LoveLoveLove

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...